سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رها باید شد
بگریز از نوسان... بایست از دوران .. بازگرد به نقطه بازگشت.
قالب وبلاگ

آری جنگ است،جنگ بین حق وباطل،جنگ بین اسلام وکفر،جنگ بین مظلوم وظالم،جنگی که در آن اسلام رویاروی کفر است.این جنگ برای ما دانشگاهی به تمام معناست.دانشگاهی که در آن جوانان باید راه و رسم آزاد زندگی کردن را از امام حسین علیه السلام بیاموزند .

شهید غلامحسین کاشانیان

**********

در این دانشگاه الهی ثبت نام نمایید، دانشگاهی که مدرک ظاهری نمی خواهد ، دیپلم نمی خواهد ، سن نمی خواهد ،پول و دیگر چیزها نمی خواهد فقط اراده و ایثار و گذشت می خواهد و سعادت می خواهد . ثبت نام نمایید ، نگویید ای کاش امام حسین در کربلا بودم و کمکت می کردم . الآن این نهضت همان است ، راه همان راه است و بعداً پشیمان می شوید که پشیمانی سودی ندارد و روز قیامت عذابی سخت شما را رنج می دهد .

شهید خودپیشه شیرازی

**********

می خواهم که بعد از من جبهه را ترک نکنید . جبهه دانشگاه است و محل ساخته شدن از هر بدی است . دانشگاهی که استادش حسین علیه السلام و فلسفه اش شهادت و شهامت و ایثارگری و فداکاری است و محصلش امت حزب الله است .

شهید مصطفی عباس مقدم

**********

جبهه واقعاً دانشگاه است ، مکتبش قرآن ودعای کمیل ،قلمش مسلسل هایی است که در دست بچه های بسیج است که برپیکرزندگی استعمارمی نویسد:«مازیربارستم زندگی نمی کنیم    »

و مدرکش شهادت است .

بسیجی شهید محمدکاظم منصوریان

**********

سردار شهید مهدی زین الدین:

تنها کسانی در صحنه نبرد راست قامتند که به خداوند اتکال نمایند و با توکل بر او پیش بتازند نه در سختی ها و نه در پیروزی ها ، در هیچ کجا از یاد او غافل نشوند و محکم و مقاوم چون کوه بایستند و دشمن را از پای درآورند .

این صفت مخصوص رزمندگان اسلام است . در هیچ کجای دنیا آن کسانی که اعتقاد به خداوند و به معاد و روز قیامت ندارند،نمی توانند دارای چنین مقاومت و ایستادگی باشند .

یکی از ویژگیهای پاسدار اسلام این است که در قلب انسان محبتی به جز محبت خداوند وجود نداشته باشد .


[ دوشنبه 91/4/5 ] [ 8:29 صبح ] [ ذره ‏ای از وجود ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 80909