سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رها باید شد
بگریز از نوسان... بایست از دوران .. بازگرد به نقطه بازگشت.
قالب وبلاگ

بخشی از وصیتنامه شهید حاج ابراهیم همت

ملت ما معجزه گر قرن است و من سفارشم به ملت تداوم بخشیدن به راه شهیدان و استعانت از درگاه خداوند است تا این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل نماید و در این تلاش پی گیر مسلماً نصر خدا شامل حال مؤمنین است.

پدر و مادر! من زندگی را دوست دارم، نه آنقدر که آلوده اش شوم و خویش را گم کنم. علی وار زیستن و علی وار شهید شدن، حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن را دوست دارم.

"وجدان"،قاضی خوبی است،شبها بنشینیم این وجدان را قاضی کنیم .امروز من کار خودم را کردم یا نکردم . وجدانتان به شما می گوید چکار کنید؛نه بگویید فرمانده لشکر ،نه بگویید فرمانده گردان و نه فرمانده تیپ ، وجدان را قاضی کنید ببینید آن وظیفه ای که بر عهده شما بود انجام داده اید یا نه ...

من خاک پای بسیجیان هم نمی شوم . ای کاش من یک بسیجی بودم ودر سنگر نبرد از آنان جدا نمی شدم . شما بسیجیان شریف تجسمی از روحیه بالا و برتر یک انسان کامل هستید و امام زمان (عج) همواره در کنار شما بسیجی هاست.

ما از شهید دادن نمی ترسیم ولی از این می ترسیم که خدای ناکرده روزی این خونها به ناحق شود و ما خدای ناکرده تزلزلی در راهمان و استقامتمان و در توانمان پیدا بشود که انشاءالله این نباشد .

حقیقت این است که ما هر چه بگوییم خسته شدیم ، بریدیم ، اسلام دست از سر ما برنمی دارد.اینست که ما باید بمانیم و کاری که می خواهیم انجام بدهیم؛ باید مشغول یک مطلب باشیم و آن عشق است .اگر عاشقانه با کار پیش بیایی ، به طور قطع هیچ وقت بریدن و عمل زدگی و خستگی برایت مفهوم پیدا نمی کند


[ سه شنبه 91/10/12 ] [ 11:3 صبح ] [ ذره ‏ای از وجود ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 80957