سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رها باید شد
بگریز از نوسان... بایست از دوران .. بازگرد به نقطه بازگشت.
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

تسلیت عرض می کنم به اسلام . به رزمندگان اسلام . به مردم  مظلوم مستضعف. به مجاهدان در ایران و افغانستان در لبنان و فلسطین و به هر انسانی که در راه حق اهل مجاهدت می کند .

تسلیت عرض می کنم به زنان و مردان و کودکان . آنان که بزرگترین خسارت تاریخ بر آنها وارد شده، خسارت عظیمی است . خسارتی پر از اندوه و حسرت . خسارتی که از زمان دوازده امام نوشته شده است .

صبر پیامبران رفت ... این انسان مؤمن ، شجاع ،مخلص برای اسلام خود،مخلص برای مردم خود و کسی که به ضمیر خود وفادار بود .

آری پدر؛این انقلاب از افتخارات او بود . این امام دوست داشتنی ؛ خمینی بزرگ رحمت و رضوان خدا بر او باد ...

آری ؛ آسمان هنوز برای این رهبر مخلص اشک می ریزد . ملائکه در سوگ این امام ضجه و فریاد می کنند .هرگز تو را فراموش نخواهیم کرد، همانا خورشید در آن روز خجالت زده شد و طلوع نکرد و ماه نیز ذوب خواهد شد ،مردگان راه را برای تو باز خواهند کرد .

هیچ کس زندگی نخواهد کرد ، هیچ کس نخواهد خندید و هرگز هیچ کس تو را تنها نخواهد گذاشت .هرگز روزهای مقدس زندگی با تو را فراموش نخواهیم کرد . فرمایشات تو را در هر زمان و مکان اجرا خواهیم کرد . شجاعت تو را در هر زمان در برابر دشمنان به یاد خواهیم آورد .

در روز برگزاری نماز در قدس شریف ، تو را به یاد جهانیان خواهیم آورد .

با یاد تو هر دولت و مرامی را که مقابل اسلام بایستد ، نابود خواهیم کرد . سعادتمندند کسانی که تو را شناختند. سعادتمندند کسانی که از راه تو پیروی کردند . سعادتمندند کسانی که به کلام تو گوش فرادادند و سعادتمندند کسانی که به نام جمهوری اسلامی شما پرچم اسلام را برافراشتند .

ای امام عزیز ! همانا من با تو پیمان می بندم که همیشه در راه روشن تو خواهم بود و تحت اوامر نائب برحقت سید علی خامنه ای ،بر این راه روشن باقی خواهم ماند .

فرمایشات او فرمایشات تو خواهد بود . فکر و اندیشه او همان فکر و اندیشه تو و نظرات او همان نظرات تو خواهد بود . به درستی که تو شجاعت را به او آموختی و ما الآن سرباز او هستیم ، همانگونه که امر فرمودی .

باقی خواهیم ماند بر این جمهوری اسلامی ، جمهوری اسلامی والایی که برای حضرت مهدی (عج) ولی عصر زمان است.

ای امام مهدی ! آه ای آقای من ! ای فریادرس و نجات دهنده ی من! آیا نمی بینی که چه حوادثی رخ می دهد ! شهدایی که بر زمین می افتند .

همانا دشمنانمان در حال آماده باش کامل هستند و نفرین خدایی زیاد شده است و خسارت بزرگی که گمان می کردیم . تا چه زمانی ای آقای من ؟! تا چه زمانی می توانیم در برابر دشمن ستمگر بایستیم؟

العجل ! العجل ! ای نجات دهنده ی ما ! بر ما رحم نما و به فریاد مان رس !

اولین شهید حکم تاریخی حضرت امام خمینی سلام الله علیه

در مورد ارتداد سلمان رشدی ملعون


[ دوشنبه 91/5/9 ] [ 12:53 عصر ] [ ذره ‏ای از وجود ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 81001